şems

şems
@semshanimm
“Gönül yap, hâtırın hoş tut, sakın incitme bir cânı...”
Varmak istiyorsak, “yol”u reddedemeyiz.
Sayfa 19
Din
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Rabbimizden ayrı olmanın yarası…”
Sayfa 18
Din
Gece ne kadar karanlık olursa olsun, güneş hep yeniden doğar.
Sayfa 13
Din
Odamda beni kitaplarım bekler. Bu yegâne tesellidir. Sabahattin Ali
1000Kitap
Kalbin rehberliğine başvurmadığı sürece, aklın gözü kördür.
Sayfa 206
Din