Dinlenmediği ve ciddiye alınıp görülmediği yerde bir dakika bile kalamıyor insan.
Bu iki şey de değer gördüğü yerde olduğundan bu durumun getirdiği sonuç uzaklaşmak ve bulunduğu ortamda kendi enerjisini de ortaya çıkarmamak oluyor..
Sonra suçlanma geliyor ki; "sen zaten aramıza katılmıyorsun. " Halbuki asıl sıkıntı burada ki insanlar kör olmuş gibi.. Kendilerinden başkalarını görmüyorlar, bir de daha kolay olduğundan; "ya biz takılıyoruz, alınma" diyorlar..
Yazık...
Kaktüs sadece bir günde değer verip bakana açtığı gibi insan da değer verdiğine ve gördüğüne açar.
Katreden Ummana