şerife sena kodaş

şerife sena kodaş
@sena78

şerife sena kodaş

, bir kitap okudu
8/10
·352 syf.··
16 günde okudu
·
Okunma: 28 Kasım 2016 00:00
·
2016 140. kitabı
Sebastian Junger
6.9/10 · 30 okunma
Reklam
9/10
·475 syf.··
2016 140. kitabı
·
29 günde okudu
·
Okunma: 28 Kasım 2016 00:00
Türkçe adı Olasılıksız asıl adı imkansız olan Adam Fawer'ın yamış olduğu ilk çıkış romanı genelleme olarak güzel ve tatmin edici bir kitap ama bazı yerlerinde saçma bilgiler vardı yinede ilk kitap olduğu için çok normal ve olağan şeyler bunlar ve olayları bağlama yeteneği güzel ama tahmin edilir bir kitap oldu benim için oda çok kitap okumamdan olsa gerek kitapta tek can sıkıcı olay bazı yerde isimler bazı yerde soyadlar geçmesi yalnız bizim ülkemizde çok abartılmış bir eser hikaye güzel ama dört dörtlük değil aslında ülkemizde değer görmemiş bu tarzda çok daha başarılı yazarlar var belkide çok fazla beklenti içinde okumam beni böyle düşünmeye sevk etti bilemiyorum Adam Fawer da başarılı olabilecek yazma kabiliyeti ve kurgusu güzel yazarlardan benim de ilk okuduğum kitabı elimde şu an Empati kitabı var en kısa zamanda onuda okumayı düşünüyorum bu kitabını son 20 sayfasında kendimi Samanyolu'nda 5. boyutu seyrediyorum zannettim o saçma sapan oradan oraya ışınlanan akıl veren dededen daha iyiydi :)) Caine'in karanlıkta kadınla konuştuğunda tekrar kokuyu duyup yere yığıldığın da yine Caine uzun bir süre kadınla konuştuğunda sonuç kendini okutan başarılı bir çalışma olmuş zaten amaç keyif almaktı yeterince aldım umarım herkes benim gibi keyif alır okuyan herkese keyifli okumalar dilerim Türkiye ...
OlasılıksızAdam Fawer · April Yayıncılık · 202398,5bin okunma
9/10
·144 syf.··
2016 140. kitabı
·
27 günde okudu
·
Okunma: 28 Kasım 2016 00:00
Bu kitabın ise ruh hali beni oldukça daralttı diyebilirim. Edebi yönüne diyebilecek bir lafım yok fakat bir Kafkaesk üslubu kitabın az yapraklı olmasına rağmen ilerlemesinin önüne geçti. Sözcüklerin de kendini yinelediği, hayal kırıklığına uğradığım bir kitap oldu. (Kabuk Adam'dan sonra) Tavsiyem yalnız, karanlıkta okumayın. Özellikle yüksekk katlı apartmanlarda oturan okurlar bu kitabı okurken bahçede, ya da zemin katta ikame ederek okusunlar. Bir zamanlar Murat Kekili akımı vardı "Bu akşam ölürüm"le yıldızı parlayan bir adam ve insanların ruh dengesini bozarak yüksek katlardan intihar eden adamlar, hıh işte bu da kitap hali. İlaçla birlikte de kullanmayın yan etkisi var. Diyeceklerim bu kadar. Prospektüs gibi oldu incelemem ama yeni kitabı bitirmemden mütevellit olumlu düşünemiyorum, sürç-ü lisan ettimse affola. Saygılar.
Taş Bina ve DiğerleriAslı Erdoğan · Everest Yayınları · 2022982 okunma
10/10
·170 syf.··
2016 140. kitabı
·
27 günde okudu
·
Okunma: 28 Kasım 2016 00:00
Bir ruh gibi incelip yüzyıllar öncesine dönerek, sokaklarında dolaşmak, sofralarına konuk olmalı, kervansaraylarında dinlenmeli, çarşılarında alışveriş yapmalı, onlarla halleşip söyleşmelidir. Belki o zaman bir parçacık da olsa, şimdilerde anlamamıza, anlayıp da hayatımıza geçirmemize imkan kalmamış, çoktan unutulmuş o güzel geleneklerinin özünü kavrayabilir, hissedebiliriz. İncelen ruhlarımızla yüzyıllar öncesine uzandıgımızd.a usul usul dolaşmalıyız tarihin sokaklarında. Sadaka taşlarıyla neredeyse sokağın ortasına bırakılan paraların çalınmadığını, dükkanların kapıları eğreti bir mandalla tutturulduğu halde dönüp te kimsenin yan gözle bakmadığını görmeliyiz. Cumbalı ahşap evlerin, kocaman kapılarının sundurması altında nefeslenip, ahşapların silinmesiyle ortaya çıkan arap sabunlarının temizlik kokularını duymalıyız. Sıcak yaz günlerinde boğazımız kuruduğunda bedestende dağıtılan karanfil kokulu şerbetlerden içmeliyiz bir yudum ferahlık için. Camilerin bir kösesine konduruluvermiş kuş evlerinde eğleşen kumruların ‘hu hu’ları ile başka alemlere kanatlanmak, kendimizden geçmeliyiz. Ramazan akşamlarında büyük konakların iftarlarına katılıvermeli, mükellef bir sofrayla karnımızı doyurduktan sonra elimize tutuşturulan kadife keseyle bahşiş almanın mutluluğunu yudumlamalıyız asude bir çehreyle. Uzun kış gecelerinde soğuktan titrediğimizde kapımız çalınmalı bizim de. Yoksullara kömür dağıtan şefkatli vakıf eliyle ocağımız tütmeli, alevlerin sıcaklığı küçük odamızı kaplarken bedenimizle birlikte kalbimizde ısınmak. Aşkı, Dede Efendi’nin, Itrî’nin, nağmeleriyle hisseder ken, Balâ’nın, Fuzulî’nin, Nedim’in dizeleriyle dillendirmeli, Sinan’ın eserleriyle ateşinde yanmalıyız. Oradan yollara düşmeli, kocaman yüreklerimizle, aşkla yoğrulmuş benliklerimizle Kabe’ye yönelmeli,
Osmanlı Hikayeleri 1Zehra Aydüz · İlkGençlik Yayınları · 201635 okunma