İnsanlar aya gidiyor. Elektriğin çevresinde dönen tatarcıklar gibi dünyanın çevresinde vızır vızır dönüyor uydular ama, burada, şu garipler köşesinde ne yasa var ne de zavallıyı koruyan, onu düşünen biri..
İnsanoğluna güvenilmemesi gerekiyordu, çünkü uyanık varlıklardı. Ve maskeleri arkasında gizledikleri kötülüklerini her an gün ışığına çıkarabilirlerdi.
Tüm korkakların ortak özelliğiydi bu. Güçleri yetmediğinden küfür de yeseler, dayak da yeseler gıkını çıkaramazlar, ancak kendinden zayıf olanları acımasızca ezmeye bayılırlardı.