Sena

Sena
@senaarslantas
İstanbul Üniversitesi Cerrahpaşa
34 okur puanı
Nisan 2022 tarihinde katıldı
Dilerim hayat bize adil davranmadığında, biz kendimize adil davranırız. Çünkü elimizde olmayan onca şeye rağmen, kendimize nasıl davrandığımız kendi elimizde. Bizim elimizde acıyan yerlerimize nasıl bakacağımız. Dilerim ki, acımız geçene, dinene kadar acele etmeden, her şeyin bir zamanı olduğuna güvenerek kendimize destek olur, iyi bakarız bundan böyle… Şefkatle
Sayfa 178·Kitabı okudu
Duygu ve Düşünce
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sezen Aksu bir şarkısında, “Bir bedende kaç kişiyiz? “ diyerek anlatmıştır. Her birimiz oldukça kalabalığız.
“Henüz kaybetmediğim ne kaybedebilirim ki… Şimdiye kadar hissettiklerimden daha kötü ne hissedebilirim ki”
Duygularımızı yaşamak için izin verirsek, bir süre sonra ne kadar büyük, ne kadar acı olursa olsun duygularımız yatışacaktır, çünkü hiçbir acı baki değildir, her duygunun bir vadesi, bir yaşam süresi vardır Sabahattin Ali
“Çünkü insan bastırdıklarının esiri olur”