"Nefret etmediğimiz neredeyse hiç kimse ve hiçbir şey yok ama," dedi Tom.
"Evet. Geçmişte dünyayı yönetenlerin topundan nefret ediyoruz. Bizse şimdi, bir perşembe günü burada, taşaklarımız omurgamıza yapışmış bir şekilde, soğukta, mağaralarda, içkisiz, sigarasız yaşıyoruz. Festivallerimizden başka bir şeyimiz yok Tom, bir tek festivallerimiz var bizim."
Tanrı'nın bile bir cehennemi varsa ve bu cehennem insanlığa duyduğu sevgi ise, o zaman herkesin cehennemi, elini uzatsa tutacağı yerdedir, yani ailesine duyduğu sevgide.