📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Milena, dürüst olmamı istemeyin benden. Kimse bunu, benim kendimden istediğim kadar isteyemez. Bir sürü şey yitiriyorum yine de evet, belki de her şeyimi yitiriyorum. Ama bu avlanma oyununda yürekli olma isteği, yürekli kılmaz beni; tersine, sonra bir adım bile atamam, birden her şey yalan olur, kovalananlar boğuverir acıyı. Ben böylesine tehlikeli bir yoldayım Milena. Ama ya siz? Bir ağacın önünde duruyorsunuz, sapasağlam; gençsiniz, güzelsiniz, gözlerinizdeki ışık yeryüzünün acısını yansıtıyor. Köşe kapmaca oynanıyor, bir ağaçtan ötekine sürünüyorum karanlıkta, tam ortasındayım yolun; bana sesleniyorsunuz, tehlikeleri hatırlatıyor, ürkek adımlardan telaşlanarak cesaret vermek istiyorsunuz ve bu oyunun ne türlü ciddi olduğunu anlatmaya kalkışıyorsunuz bana. -Başaramıyorum, düşüyorum, yerdeyim işte. Hem içimdeki o korkunç sesleri, hem sizi dinleyemem aynı zamanda; ama ötekileri dinler, size de güvendiğim için açığa vurabilirim. Yalnızca size güveniyorum yeryüzünde."
"Kafamda yarattığım kadını sarsar mı sandınız? Bakın işte bu gücendirdi beni, küstüm size. Daha iyi ya, yüreğimin kuytusunda birazcık küslük bulunsun size karşı, dengeyi sağlar."
Sizin, Franz K.