başını eğerek baktı bana. "herhangi birine değil, sana ihtiyacım var. herkese değil, birine ihtiyacım var."
ona istediği gibi biraz daha yaklaştım, kollarının arasına iyice yerleştim. başımı hafifçe kaldırıp dudaklarımı ıslattım, " o zaman sana hep daha yakın olurum. "
"ne kadar daha yakın olursun? sen de bunu betimlesene." gözlerinde parlayan ışığın emaresine baktım usul usul. beni içine çeken bir ateş gibi süzülüyordu gözlerinde. "eğer akış bizi içine alırsa, sana senden daha yakın olurum."
dudaklarıma bakarak gülümsedi. " alacak gibi duruyor, kulağa hoş geliyor."