25

25
@senajy
içimde yanacak bir şeyler daha var mıdır?
Adolf Hitler de savaş deneyiminden sonra aydınlanıp değişmişti[...] "Sonunda," diye yazmıştı Kavgam'da, "iradem, karşı konulamaz [bir] efendiydi[...] sakin ve kararlıydım. Bu hislerim daimiydi. Artık kader benimle hangi oyunu oynarsa oynasın asabım bozulmadan, aklım yerinde ayakta kalabilirdim.
Sayfa 268·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Beni soracak olursan, yolum sık sık savaşla kesiştiği için seviniyorum. Hayatın ne kadar aşağılık olduğunu gösterdi bana. Bana kalırsa savaş herkese "kendinden kurtulma" fırsatı veriyor...
Sayfa 267·Kitabı okudu
Tüm dehşetine rağmen savaşın en azından büyük bir şey olduğuna kafa yordun mu hiç? Yani insanları gerçeklerle yüzleştiriyor demek istiyorum. Barış zamanında insanların onda dokuzunun benimsediği aptallık, bencillik, zevk düşkünlüğü gibi şeyler ve ufak tefek ticari çıkarların bir varoluş biçimi haline geldiği düşünülürse, savaş en azından bu saçmalıklarından yerine dürüst bir vahşet tesis ediyor.
Sayfa 267·Kitabı okudu