25

25
@senajy
içimde yanacak bir şeyler daha var mıdır?
Bazı pişmanlıkların gerçekle alakası yoktur.
Sayfa 65·Kitabı okudu
Reklam
Biterek ölmek güzel şey. Başlamadan ölmek korkunç.
Duygu ve Düşünce
Kendimi kendim olarak kabul ettim. Bundan dolayı her şey böylesine basitleşiyor.
Duygu ve Düşünce
Bir keresinde adamın birinden Shakespeare sevmediğimi yazmaya hakkım olmadığını anlatan uzun ve öfke dolu bir mektup almıştım. Gençler bana kanıp Shakespeare okuma zahmetine bile girmeyeceklerdi. Böyle bir konum almaya hakkım yoktu. Sayfalarca bunu söyleyip durmuştu. Cevaplamadım. Ama burda cevaplayacağım. Siktir git lan. Hem ben Tolstoy'u da sevmem.
Arkasında bu kadar samimi bir hicran ile ağlayacak bir insan bırakmak dünyada kendinden bir parça bırakmak demektir.
Sayfa 102·Kitabı okudu