Sena Kaman

Sena Kaman
@senakaman
Evrenin gözbebeği insan,canlıların baş tacı! Ama benim için nedir insan,bu özü toz yaratık? İnsanın tadı yok benim için, kadının da yok...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dertli,kederli bir görünüş değil, Takma uydurma bir yüz değil, Benim gerçek halimi anlatacak. Bütün bunlar görünüş gerçekten. Gösteriş olabilir bütün bunlar. Ama hiçbiri anlatamaz bunların Benim içimdekini.
Sürgün hayatında hürriyet yokluğundan ve zorla çalıştırmadan başka,belki diğerlerinden daha korkunç bir azabın olduğunu zamanla öğrendim:Zorunlu ortak hayat.
Para, darphaneden çıkmış bir hürriyettir;bu yüzden hürriyetten tamamıyla yoksun bırakılmış bir insan için paranın kıymeti on kat fazladır.
İnsan her şeye alışan bir yaratıktır ve sanırım bu onun en iyi niteliğidir.