Sena

Sena
@senamt
Sanrılar, anlamsız korkular, saçma hayaller... hepiniz geri! Yaşam var ve ben şimdi yaşıyorum!
Sayfa 233·Kitabı okudu
Reklam
Hepiniz birer gevezeden ve farfaracıdan başka bir şey değilsiniz! Küçücük bir acınız olsa, on paralık yumurtası için ortalığı birbirine katan tavuklara dönersiniz! Üstelik burada bile başka yazarların düşüncelerini çalarsınız! Ruhlarınızda bağımsız bir yaşamdan iz bile yok!
Sayfa 207·Kitabı okudu
Sorun şu: Dürüst, duygulu insanlar içtenlikle her bir şeylerini söylerler, iş adamları ise kulak kesilir, duyduklarını çıkarları yönünde kullanırlar.
Sayfa 152·Kitabı okudu

Sena

, bir kitap okudu
Puan vermedi·140 syf.·
36 saatte okudu
·
2020 7. kitabı
Sabahattin Ali
7.3/10 · 55,9bin okunma
“Bu oda karanlık” diyordum, “ bu oda yalnız bugün değil, her zaman böyle karanlık... Burada kitaplarımla ben yaşarız ve bize aydınlık getirecek kimsemiz yok...Ben burada yalnızlığı bardak bardak içiyorum.”
Sayfa 72·Kitabı okudu
Reklam