Senaca

Biz, her şeye hayret eden bir millet olduğumuz için albayım, sevinç ve şaşkınlıkla ellerimizi çırpıyoruz. Zaten her zaman alkışlarız. Beğensek de, beğenmesek de, oyumuzu versek de, vermesek de, her şeyi oyun sandığımız için durmadan ellerimizi çırparız. Ruh bilimciler de öyle söylüyor: Çocuk kalmak iyiymiş. Biz de iyi kaldık albayım; medeniyet bizi bozamadı.  
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Umut belki de gelecek sayfadadır. Kapatma kitabı…
Günaydın Geceyi kıskandırmak için doğan Güneş, yürümediğim halde ayağımın altından kayıp giden asfalt,günaydın çocukluğuyla barışıp kendine küsenler,yaz yağmurunu bardağa doldurup sevdiğine götürenler,günaydın.Günaydın.
“Babanın sevgisini koru; onu kesip atarsan Allah’ta senin nurunu söndürür.”
Neden böyle düşman görünürsünüz? Yıllar yılı dost bildiğim aynalar... Cahit Sıtkı Tarancı