Tek gerekli olan şey sessizlik mi sence? Engin Yıldırım
Alıntı
" The Notebook"
Sence aşkımız ikimizi uzaklara götürebilir mi ? - Bence aşkımız biz her ne istersek onu yapabilir.
Reklam
Keşke dediğim bir gece daha acıyla uyuyorum sence affeder miyim seni
Bir zamanlar bir şaman, Kaan'ı Bilge Kaan'a kibirle sordu -Sence bizim yazgımızı Tengri mi yazar, yoksa biz mi? Kaan şöyle cevap verdi, -Tengri konuyu verir. Biz de işimiz gücümüz olmadığından öleceğimiz güne kadar yazarız. Çünkü, 'Zamanı Tengri yaşar, insanoğlu/kızı ölmek için var.'
Siyam
"Sence Sezen Aksu kime diyor aykırı çiçek diye?" "Kalana besbelli," "O zaman gitmek icap eder." "Herkes gitmiş diye gidilir mi?" "Herkese inat kalınır mı?"
Alıntı
İdrak ettiğimiz gerçeklik, biyolojik gözlerimizin çözünürlüğüne mi mahkûm sence? Ötesi yok mu diyorsun? Göz kapaklarının ardında kocaman bir karanlık var ve biz o karanlığa kibirle "yok" diyoruz. Oysa evren, göremediğimiz dalga boylarında konuşuyor. Kalbin sezgisi, zihnin hayali, ruhun ürpertisi... Bunlar da birer duyu organı değil mi? Mikroskop altına sığmayan, teleskopla erişilmeyen âlemler, sadece bakmadığın için kaybolmuyor. Göz yumduğun her hakikat, yok olmuyor, sadece senin dünyandan eksiliyor. Peki ya perdeyi aralarsan? Belki de gerçek dediğin şey, gördüğünün binde biri bile değildir. ___ /Güven Taşdemir
1000Kitap
Reklam
Reklam