İnsan sevgiyle yaşar, insan intikam hırsıyla yaşar, insan başarı hırsıyla yaşar, insan inancıyla yaşar... Bunların hiçbiri yoksa yaşayan bir ölüden, sürüdeki koyundan hiçbir farkı yoktur.
Bazılarına göre uzun, bazılarına göre ise kısa bir yolculuktur hayat. Molalar verilir zaman zaman, uykuya dalınır, otobüs bozulur... Bu hayat böyledir işte. İnenler ve binenler vardır. Hiç istemediğimiz insanlar oturur bazen yanımıza, bazen de hiç inmesin yanımızdaki deriz, bu yolculuk hiç bitmesin. Ama biter.
Senden sonra güneş doğmadı bu kente, rüzgâr esmedi. Tüm öyküler yarım kaldı, sustu anlatıcılar. Arkası yarın dedi radyo programcısı. Arkası yarım ve darmadağınık...