Sürükleyiciliği biraz zayıftı. Beş kelimeyle anlatılabilecek bir durum en az on sayfa ile anlatıldığı hissi veren bir kitap oldu benim için. Kısa sürede bitirdim ancak beni çok çekmediğini fark ettim bitirince
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Biraz argo olsa da çok sevdim ve elimden bırakamadım. İki günde bitti. Gerçekten akıp gidiyor ve sizi yormuyor o özelliği çok güzel. Bu tarz bir kitap ilk kez okudum