Sena Çevik

Sena Çevik
@sennaceviik
“İnsanın güzelliği kalbindedir öğretmenim.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bi yaş daha aldık şükür, yaşlandık… 🥲✨🎈🎀🌟
Oysa ağlayınca geçmez de anlayınca geçer. Anlamıyorsun
“Belki ben gibiler için de konuşmak gereksizdir okumak varken.”