Hatırlamayı sevmiyorum o günü ve hatırlamak da istemiyorum ama unutamıyorum ki. İnsan bazı şeyleri unutmaya çalıştıkça daha çok hatırlıyor. O yüzden bir şeyi bile isteye unutmanın mümkün olduğuna inanmıyorum ben. Neyi unutmaya gayret edersen onu unutamıyorsun.
Kitap nadiren çöpe atılanlardan biri aslında. Çöpe atmaya kıyamadıklarından mı yoksa zaten hiç almadıklarından mı bilmiyorum. Kıymetini bilmeyenler almaz zaten kitabı, bilip alanlar da kolay kolay atmaz.