Hiç bir beklentiye girmeden başladığım bu kitap bitirdiğim andan itibaren sanırım şu ana kadar okuduğum en güzel kitap dedirtti. İlk defa bir kitabı bitmesin diye yavaş yavaş okudum. Ve kitabı okurken acaba finali nasıl olacak diye merak edip dururken kitabı bitirdim ve ağzım açık kaldı inanılmaz bir ters köşeyle (ters köşe denemez aslında) bitti. Suskunlar'ı sipariş ettim ve yarın okumaya başlayacağım heyecenla yarını bekliyorum.