alışmışsın
başkalarına bağımlı yaşamaya
sende eksik sandıklarının telafisi için
kim kandırdı seni
kim inandırdı
başka birinin
seni tam yapacağına
yapıp yapabilecekleri en fazla tümlecin olabilmekken
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Birbirimize kesinlikle ihtiyacımız var, ama hiç kimse yeri doldurulamaz değildir. Belirli bir kişiyle yaşanan çatışma bizi umutsuzluğa sürükleyebilir, ama bunun nedeni kişiyi çok yüksek bir yere koymamız olabilir. Bir başkasını asla dünyadaki tüm iyiliklerin kaynağı olarak görmemeliyiz. ( Bence kendimizi de ) Bu bizim hem ruhsal ve duygusal özgürlüğümüzü incitir, hem de gelişimimizi engeller.