Kitap gerçekten harikaydı. Ama bir sorun vardı kitapta, aceleyle yazıldığı belliydi ama yine de harikaydı...
Ötanazi okulu serisini severim ama bu dördüncü kitabı daha iyiydi ve daha anlamlıydı.
Maral atmaca umarım iyileşirsin ve elinden böyle kitaplar okumaya devam ederiz. Geçmiş olsun:)
Hemen gidin okuyun ajdksgfdns
iyi okumalarr
Ötanazi Okulu 4Maral Atmaca · Ephesus Yayınları · 20234,094 okunma