evlenince bir anda karakter değiştirenleri anlayamıyorum.
sizin "bekar bir kadın" olarak ne kadar "zavallı" falan olduğunuzu bir şekilde ima eder gibi tavırlara giriyorlar.
kendince level atlamış oluyor sanırsam.
daha da acısı tek başarısının bu olması😄
velhasıl, bir kız arkadaşınızın gerçekten arkadaşınız olduğunu anlamak hatta ne bok olduğunu anlamak için "evlenmesini" bekleyin.