Kendi inancını üstün gören kişi,başkalarını küçümserdi. Yaşamın bütün değerlerini elinde toplar,iyiliğin kaynağını kendinde görürdü. Kötülük başkalarının parçasıydı ona göre , kendi kalbini bilmezdi.
Kendi inancını üstün gören kişi,başkalarını küçümserdi. Yaşamın bütün değerlerini elinde toplar,iyiliğin kaynağını kendinde görürdü. Kötülük başkalarının parçasıydı ona göre , kendi kalbini bilmezdi.