Gözlerinde karanlık bir nefret okunuyordu, bana bile öyle bakıyordu. İnsan umudunun bir kısmını kaybederse üzgün görünür ama tamamen umutsuz kalınca, böyle olur.
Her insanın içinde iyi ve kötü, yan yana durur. Hangisini beslersen o galip gelir. Dinlerin tanrıları da öyle değil mi? Hem ödüllendirici hem cezalandırıcı.