Bazen hiç okuyamam dediğiniz kitaplar olurda okumak zorunda kaldığınızda etkisinden kurtulamadığınız kitaplarla karşılaşırsınız. Tam tam bu sırada 1984 benim karşıma çıkmış ve okurken heyecan içinde okumuştum. Zorunda kalmaktan söz ettim çünkü okumaya çekiniyordum felsefik bir kitap olmasından dolayı ancak aldığım bir proje gereği okumuş ve hayatıma yeni kitaplar eklemeye karar vermiştim. Hayata farklı bakış açıları kazandırmanıza yardımcı olacaktır. Winston gibi sizde yaşadığı yaşamınızın engellerini ortadan kaldırmak istiyorsanız şans vermenizi dilerim . Keyifli okumalar :)