Şimdi git lütfen gidebildiğin en uzağa ve birgün gelirsen ben ben olmayacağım. Biliyorum bıraktığın gibi kalmayacağım. Daha çok seveceğim seni daha farklı bakacağım gözlerine, kalbinin teline dokunacak sözlerim. Kulaklarınla değil, kalbinle duyacaksan dön geri. Dön ve başlanmamış olan o yola koyulalım birlikte. Birlikte ulaşalım o kitabın sonuna. El ele, göz göze sürsün geriye kalanlarımız. Bir daha hiç ayrılmayalım. Sonsuza kadar değil sonsuzluğun taa kendisi olacağız ve ahir hayattada bir olmayı dileyeceğim Rabbimden. Öyle bir sevda yaşayalımki ne zaman ne mekan ayırsın bizi. Seni seviyorum kadın, sensizken seni bana düşlerimde yaşatan Rabbimi seviyorum. O şahit herşeye. Ve inanıyorum ki kalplerin tek hükümdarı olarak buluşturacak kalbini kalbimle.. #çağlarbey
Neydi geçici olan her şeyi, insanlara bu kadar vazgeçilmez kılan şey.?
Çözemiyordu. Ucunda bitiş ve yok oluş varsa hayatı anlamlı kılan neydi.?
Bunu bile bile insanlar neden hala o kadar hırslı ve acımasızdı.?
Bir insanı delice sevmek hemde ona nefret edercesine kızabilmek, bu iki duyguya aynı anda esir olmak mümkünmüş. Hem çok özlemek hemde bir daha hiç görmemeye yemin etmek..
Vedalar değil, vedasız ayrılıklar koyar,
Düşmanın attığı kurşun değil, dostun acı söz yaralar,
Bedenindeki kesikler değil, ruhundaki çizikler sızlar,
Ve tüm bunlar karşısında çaresizdir insanlar.. #çağlarbey