Ayşe Nur

"Anlayalı epey oldu. Toplum kendi gibi düşünmeyeni; kim olursa olsun dışlıyor. Kendinden zeki olanı, kendinden aptal olanı, kendi saçma inancına inanmayı reddedeni ve hatta kendi gibi görünmeyeni. Çok duymuşsunuzdur, " Geçicidir dış güzellik, iç güzelliği olsun yeter ki." diyeni... Ama hiçbir çirkini (onlara göre çirkin) içi güzel diye seveni görmedim. "
Sayfa 16 - fa yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Ayşe Nur

, 1000Kitap'a katıldı.