Elif

Elif
@serenities
“Bazı cümleler çok güzel.” Sevdiğim bir şiir. Sanki bilmediğim bir zamana ait masal gibi. Bol yıldızlı bir göğü seyrediyormuşum gibi... youtube.com/watch?v=ZNLA4ED...
"Hep olacağından fazlasını ümit eden soğukkanlı bir yaratılış, her zaman ümitleriyle aynı oranda üzüntü yaşamaz ; Kısa sürede o andaki başarısızlığı unutup tekrar ümit beslemeye başlar"
Sayfa 163·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"İnsan Emma kadar genç ve yaratılıştan neşeliyse, gece geçici bir sıkıntı içinde olsa bile, sabahla birlikte iyi bir ruh hali de tekrar doğar."
Sayfa 156·Kitabı okudu
Edebiyat
Kullanamadıktan sonra göğsümüzü dolduran hisler ve kafamızda kımıldayan düşünceler neye yarardı?
Sayfa 41
Edebiyat
" Birbirimize söyleyecek bir şeyimiz yok muydu? Neden? Neden uzun uzun dertleşmedik? Belki o zaman birçok şeyler başka türlü olurdu."
Sayfa 262
Edebiyat
"Halbuki ne şeytanı azizim, ne şeytanı? Bu bizim gururumuzun, salaklığımızın uydurması... İçimizdeki şeytan pek de kurnazca olmayan bir kaçamak yolu... İçimizde şeytan yok. İçimizde acizlik var. Tembellik var. İradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey ; hakikatleri görmekten kaçmak itiyadı var.. "
Sayfa 283
Edebiyat