Beklentisiz yaşamanın verdiği bir boşluktayım.İyi miyim bilmiyorum.Sürekli düşüyorum ama umursamıyorum.Bir el uzansın tutunayım da istemiyorum.Kimsenin yakacak bir can bulamayacakmışçasına yakmak istiyorum canımı.Başkalarında değil,kendimde yenilemek istiyorum.