"Hangi diyarlarda doğduk,hangi diyarlarda öleceğiz bilmem.Son kelimelerimiz ne olur,ilk kelimelerimiz neydi bilemem.Ellerimiz kimin ellerinde şimdi,en son kimin ellerini tutacak tahmin edemem.Güneş bir daha böyle ne zaman doğar,rüzgar bir daha böyle güzel iter mi bizi artık yürüyelim diye,ve hatta yağmur...
böyle güzel yağar mı bir daha şimdi çıkıp ıslanmazsak ?"
Oysa sen bakışlarınla başka istekler ifade ediyorsun.Beni yeniden yaşamaya,yeniden ıstırap çekmeye zorluyorsun.Yaşamak aynı zamanda yaşamış olduklarını hatırlamak demektir.Hatırladıkça bunalıyorum.