SS

SS
@serensima
bırak dağınık kalsın
Ben iç dünyama dönüyorum. Orada hayal kırıklığına yer yok.
1000k
Reklam
“bir ümidim yok. bu sondu. artık hiçbir şeyin değişmesine imkan yok, lüzum da yok.”
Edebiyat
beni kaybedersen bir daha bulamazsın
Edebiyat
Beni bir gün unutacaksan, bir gün bırakıp gideceksen, boşuna yorma derdi; boş yere mağaramdan çıkarma beni. Alışkanlıklarımı özellikle yalnızlığa alışkanlığımı kaybettirme boşuna..