Bazen sen olur hayat Bazen sensizlik Ama Ben hep sendeyim Sensizliğe inat ... -Hüsnü Bala
Sen benim herşeyim evet ama en çok gururumsun. Vuslat gününü, alnından öpeceğim o günü inşaAllah dualarla bekleyen… Hani sık kullanmadığımız ama söylediğimizde susup, deliye döndüğümüz, her zerresine kadar hissettiğimiz o cümle. SENİ SEVİYORUM.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Sana ait herşeyim
Neredeyse herkes efkârlı pozitif enerji şeedeyim biraz.
1000Kitap

Fatima

@yafatima
·
Onu bunu boşverin de yaşamak çok güzel yahu🥳
1000Kitap
Ona herşeyim demişin bana ne kaldı?
Korktum; bir bunu anlamadın kadın... Benim herşeyim yarım kaldı Sende yarım kalırsın diye korktum Kursak nedir bilirmisin İşte tam orası çok dolu...