Serhat Çam

Serhat Çam
@serhatthebeast
Kötünün iyisi durumdayım, her şeyi bembeyaz görüyorum, dedi ve hüzünle gülümsedi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Serhat Çam

, bir kitap okudu
6/10
·364 syf.·
Beğendi
·
19 günde okudu
·
2021 6. kitabı
Sabahattin Ali
8.2/10 · 209,1bin okunma
Bugün samimi davranıyorsam, yarın pişman olma ihtimalinin ne önemi var
Günaydın :)
Hamurumuz böyle bizim, biraz ilgisiz, biraz da kötü niyetliyiz.
Asıl körlük, umudun tükendiği bu dünyada yaşamaktı.