Bu kitabı tesadüfen buldum. çok beğendim. filmini izledim. aklımda unutulmayanlar arasına girdi. yüzlerce kez avrupa tiyatrolarında sahnelenmiş. yazarın hayat hikayesinin anlatıldığı filmide izledim edmond diye bir film.
kitap biraz ağır zihinini zorluyor en başta fikirleri hayata bakış açısını anlamak biraz zor. ikinci bölümde çok akıcı ve güzel. sıkılmadan okuyorsunuz.