Teşekkürler Rifat Ilgaz, bize böyle
kıymetli bir eser yazdığın için. Teşekkürler Ertem Eğilmez, bu eseri
beyaz perdeye taşıdığın için.
Teşekkürler, Kemal Sunal, teşekkürler
Adile Naşit, teşekkürler Tarık Akan,
teşekkürler Halit Akçatepe, teşekkürler Münir Özkul, teşekkürler bu filmde rol alan, yapımını üstlenen herkese. Bizi güldürdüğünüz ve de gerçekleri gözümüzün önüne serdiğiniz için. Mekanınız Firdevs Cennetleri , kabriniz
nur dolsun❤❤❤
Deveye sormuşlar, "Bir şikayetin var mı halinden?" diye... "Hiçbir şikâyetim yok, yük taşımaktan bile yakınmıyorum. Yalnız bu Merzifon eşeğinin önümde kılavuzluk etmesi yok mu, çok koyuyor bana!"
"Canım bir tutam ot sallamışsa ne olmuş!" dedi.
"Daha ne olsun!.. 'Inek' demek istiyor efendim!"
"Peki sen inek misin ki alınıyorsun?"
"Arkadaşlar öyle derler bana!"