Bugün mahallede 15 yaşında bir çocuk gördüm elinde bıçak kelebek model. Konuştum biraz yapmadığı şey kalmamış ailesi ilgilenmemiş çocuk her türlü kötü şeyleri yaptığını söyledi. Çok üzüldüm 15 yaşında ama ailesinin kendisiyle ilgilenmediğini. Beraber yemek yemediklerini hiç kitap okumadıklarını sevgiye dair hiç bir yaşamadıklarını söyledi, üzücü çocuk kayıp giden hayatının farkında bile değil kötülükler tatlı giib geliyor çocuğa biraz konuştum. Burda bunu paylaşmanın sebebi Burda her yaştan okuyucu var. Çocuklar gençler büyüklerimiz evli büyüklerimiz, belki çocuğu olan büyüklerimiz bile vardır her yerde paylaşın lütfen bunu. Çocuğu aile şekillendirir. Onları sevin hediyeler alın kitaplar alın. Hayatın acımasızlığını yaşatmadan anlatın onlara çünkü çocuklar taklit eder. Ve bugün gördüğüm çocuk içimi kararttı resmen. İlgilenin ve sevin. Sadece bunun ikisini yapsanız çok güzel şeyler olacak. Çocukların içinde güller açtırmak zor değil. Zor olmamalı. Hemde hiç.