Kahinlik denen popüler mitten, geleceği tam olarak bilmekten bahsediyordum! Tamamen bilmekten! Böyle kesin bilgilerle ne servetler kazanılır... ve kaybedilir, değil mi? Sıradan insanlar böyle düşünür. Mantıkları şudur: Bir şeyin azı iyiyse, çoğunun daha iyi olması gerekir. Ne güzel! Oysa herhangi birine hayatının eksiksiz senaryosunu versen, ölüm anına dek başına gelecek her şeyi anlatsan... ne korkunç bir armağan olurdu bu.