📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Enfes ve etkileyici bir kalem.
Şahsına münhasır üslubu, sözcükleri ilmek ilmek işleyerek ortaya çıkardığı cümleler sanki bir tılsım varmışçasına insanı kendine çekiyor. Ve bu şahsına münhasırlığın yanında yapılan ince mizahlar, tabiri caizse 'edebiyat dartı'nın tam on ikisinden hedefi vurulduğunu okuyucuya özümsetiyor.
Antidepresan niyetine okuyun, okutun... :)
Eskimiş bir mendil gibi yok sayılarak bir köşeye atılmışların hikayesini yazmış Emrah Serbes. Bol argo-küfür barındıran bir roman fakat zaten foseptik yaşamın 'foseptik'leşmiş bireyleri nasıl süslü anlatılabilir ki? Bundan rahatsızlık duyanları bir müddet foseptik gettolarda ağırlamak lazım... :)
İtilip- kakılmaktan aynadaki suratına bir nebze tebessümle bakamayanların, iliği sömürülerek yoksullaştırılmaktan hayal kuramayanların, mutluluğu 'anlık tedavi'lerde arayanların, sayfaları değiştirdikçe yaşamları gözlerinin önünden bir film şeridi gibi akıp geçerken eminim acı bir tebessüm beliriyordur yüzlerinde...
Tadan ya da şahit olanlar anlayabilir yalnızca.
Emrah Serbes hikayesi olmayanların hikayesini yazmış...