Iskender Pala 'nin bircok kitabini okudum. En sevdiklerim Od ve Mihmandardi. Karun ve Anarsist ile Abum Rabum u begenmedim, nedeni sevdigim tarihi bilgilerin yani sira bunlari bagladigi ajan, macera, gizli orgutler (mosaad,CIA..)icinde anlatiyor olmasiydi.Hz.Ibrahim hakkinda bilmediklerimi ogrenecegim diye hayal kirikligina ugradim.