Eurus

Eurus
@serpentine
∆ǝɯ sᴉ ǝǝs I ʇɐɥʍ puɐ noʎ ɯɐ I
"Kitaplarda birçok insanın duyguları tasvir edilir. Sıkıntı çeken insanlar, üzüntü çekenler, sevinç yaşayanlar, gülen insanlar... Böyle insanların öyküsüne ve sözlerine temas ede rek kendimizi onlarla birlikte hissetmek yoluyla, başka in sanların yüreklerini öğrenebiliriz. Yakınımızdaki insanlarla sınırlı kalmayıp, tamamen farklı bir dünyada yaşayan insanların yüreklerini bile kitaplar aracılığıyla hissedebiliriz."
Alıntı
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Nereye giderse gitsin, içindeki insan katıksız eve kapanma hastasının biriydi.
Ben ve Duygularım
Günü kurtarmak için söylenen teselliler, sorunu ötelemekten başka bir amacı olmayan ucuz kabullenişler, hafif ve basit, kendini tatmin etmekten öteye geçmeyen tartışmalar...
İnsan
"Üzüntü veren bir dünya değil mi sence¿" İnsanlar kitaplarla kendilerini süsler, kolayca bilgi edindikten sonra da okuyup atarlar. Kitapları ne kadar yüksek dizerlerse o ölçüde uzağın görüneceğini sanıyorlar...
İnsan ve Duygular
Fakat ne ölçüde iyi yapılmış olursa olsun, sahte olan sahtedir.
huhಠಿヮಠ·Kitabı okudu
Ben ve Duygularım