Bir fotoğrafın geçti elime. Gülmüşsün... Gözlerindeki tüm hüzün yayılmış dudaklarına. Can havli kıyıya vurmuşsun gibi, keşke boğulsaydım da varmasaydım der gibi. Senin gözlerini en iyi ben bilirim, tek bakışından okurum yakarışlarını, kaldı ki artık gelsen bile görmezden gelirim. Uzattığım ellerimi sen kırmadın mı? Gözyaşlarımla beraber sen düşmedin mi boşluklara? Yeniden doğmak için düştüğün o rahim doğuracak mı yeniden seni? Yutacak ve eskimişliğinle terk edecek, bilirsin. En iyi sen bilirsin bu kaçıncı yenilgin.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gördüm ki insan, dört niteliğiyle hayvanlardan ayrılmıştır. Bu dört özellik: hikmet, iffet, akıl ve adalettir. Bunlar dünyada ne varsa hepsini içine alır. Bilgi, edep ve yetenek, hikmete girer. Kendine hakim olma, sabır ve vakar, akla girer. Hayâ, yüce gönüllülük ve şahsiyetli olma, iffete girer. Doğruluk, iyilik, nefis murakabesi (öz eleştiri) ve güzel ahlak ise adalete girer. Bütün üstün nitelikler, işte bunlardan ibarettir; kötülüklerse bunların zıddıdır.