S.

Ölürken ne kadar yitireceksek, doğarken yitirdik o kadarını. Her şeyi.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Var olmadığımız bir zamanın olduğunu hissetmek mümkün değil. Doğmadan önce kim olduğumuza bağlılığımız bundan.
Vaktiyle, bir ölü gördüm mü şöyle düşünüyordum: "Doğmak ne işine yaradi onun?"; artık aynı soruyu her canlı için soruyorum
Eşit bir yoğunlukta kavrarsak, var olmak ile olmamak arasında hiçbir fark yoktur.
Sadece olumsuz yanları olsaydı, ölmek olanaksız bir eylem olurdu.