Hissetmiyor muyum sanıyorsunuz yoksa? Hem de ne kadar çok içersem, o kadar iyi duyuyorum. İçmemin nedeni de bu zaten:İçkide acıma ve duygu arıyorum ben... İçiyorum, çünkü çok acı çekmek istiyorum!
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Biz,kara,kasvetli bir yaşam sürenler her şeyi duyumsarız,ama dile getiremeyiz...anladığımız halde,anladığımızı anlatamamaktan utanırız...ve çoğu kez utandığımızdan,kendi düşüncelerimize kızarız.Dört yanımızdan durmaksızın silleler indirir hayat üzerimize...bitkin düşeriz...dinlenmek isteriz,ancak düşünceler dinlenmemize izin vermez."