Birkaç gün önce bir kullanıcının "1000film de olmasın mı?" sorusuyla doğdu bu hesap. Basit bir soruyla var olan bu hesap üzerinden öncelikle "1k Film Grubu"nun vatsap ayağında konuşulup alınan kararların paylaşılması amaçlandı. Bu hesap, "1k film grubu"yla vatsap boyutunda bulunmak istemeyenler arasında köprü kurmak ve etkinliklerin planlı organizasyonunu sağlamak işlevlerini üstlenecektir.
Elbette değişiklikler olacaktır ancak şu an uygun görülen, uygulanması düşünülen sistem şu şekilde: Her ay için bir ülke belirlenecek. O ayki ülkeden iki film seçilecek. Ayın ortasında ilk film, sonunda da diğer film hakkında vatsap grubu üzerinden kritik alınıp bu platform üzerinde de dileyenlerce kitap incelemesi yapar gibi film incelemesi yapılacak.
Zaman kaybetmemek namına bu ay bitmeden Macaristan sinemasından bir filmle süreci başlatmak fikrindeyiz. Birkaç gün içinde bir etkinlik gönderisiyle bu konuda daha net bir bilgilendirmede bulunulacaktır.
İlk gönderi de bu olsun. :)