Düşünür

Düşünür
@serzaen
Dışımız serseri içimiz kütüphane
Bitmez benim acım; yeşerir durur, Kalbimin yağmur yağmayan yerinde. Nedir bu acıyı besleyen, içten?
Şiir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan neden her şeyi yıkmaya, paramparça etmeye düşkündür, sorarım size....
Edebiyat
İnsanların, çıkarları uğruna neler yapacağını kestirmek, çok zordur.
Edebiyat
Bana kalırsa insanın en iyi tanımı şöyle olmalı:iki ayaklı nankör bir yaratık.
Edebiyat
Ne kadar çok anladıysam,o kadar derinlere battım, sıkıştım kaldım.
Edebiyat