Seseu

İnsan: Dalıp giden ve çoğunlukla da dalıp gittiği yerde yaşayan varlık.
Sayfa 33
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
...benlikleri narsist olmayan çocuklar için dahi yaşamı ağırlaştıran bir şey olmalı
Sayfa 90
Ölmek, ölümün içinden geçmektir. Köprüden karşı kıyıya geçmek gibi.
Sayfa 88
Bilirsiniz, serüveni anlamlı kılan sonucudur. Yol, insanı getirdiği yerle değer bulur. İnsan yolun sonunda geldiği yerden memnunsa, yolculuk sırasında yaşadığı tüm sıkıntılara değdiğini hisseder, bunları tatlı bir anıya dönüştürür.
Sayfa 70
Gece, insanın kendisine, varoluşun geçiciliğine çarptığı bir zamandı ve ışıl ışıl vitrinler geçicilik hissini örtmek için bulunmaz bir imkan sağlıyordu.
Sayfa 56