Bir bakıyorsun, bitmez sandığın ömrün sonuna gelmişsin. O zaman gençlikte yolunu kesen her şey anlamını yitiriyor. Utanç, öfke, gurur, korku, hepsi... Sadece içindeki ukdeler kalıyor. Hala vaktin varken denemek istiyor, evvelce göze alamadıklarını göze alıyorsun. Çünkü yolun sonuna geldiğini, başka fırsatın olmayacağını biliyorsun. Bir de yaşlandıkça başka türlü bakmaya başlıyorsun hayata. Mesela eskiden umursamayacağını ya da hiç bir şeyi tamir etmeye yaramayacağını düşündüğün hakikatler, şimdi gözüme elzem görünüyor. Umursamasan bile bir şeylerin değişeceğini düşünüyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Terk edenler, günahlarını düşünüp, yaralarını kaşımayı, arada bir o yaradan konuşmayı severler. Ama terk edilenler daha bir mağdurdur hep, sorularını bir tek kendilerine sormayı tercih ederler.