Seshatın Güncesi

Ama çok şey söylemek gelince içinden, susmalıydı insan. Birine çok şey söylemek istemek, o birini haddinden fazla önemsemekti çünkü.
Sayfa 138·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Ama bir beklediğiniz varsa genellikle gelmez. Beklemek çünkü, bir olmazı oldurmayı umanların safdilliğidir. Gelecekler zaten kalbinizi yormadan gelir. Bekletmek, gelmeyeceklerin işidir. Bu yüzden en çok gelmeyecek olanlar beklenir.
Sayfa 136·Kitabı okudu
Alıntı
Herkes bir gün ölürdü. Pollyannalar bile.
Sayfa 113·Kitabı okudu
Alıntı
Yas, bumerang kıvamında bir şeydi. Öyle atıp kaçamıyordun.
Sayfa 126·Kitabı okudu
Alıntı
Birkaç ay öncesine kadar öyle birinin yaşadığından bile habersizken şimdi onsuz nasıl yaşayacağımı bilememem çok saçma!
Sayfa 119·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam