Birkaç ay önce, bir kitap okuma-yazma sitesinde karşılaşmıştım bu kitapla. Yarıda bırakmak zorunda kalsam da, ilerlediğim bölüme kadar çok güzeldi. Genç bir yazarı ve ona göre genç bir yazım şekli var ama çok keyifli. Hele ki bu yaz aylarında eğlenebilmek için harika bir kitap. Sanırım ben de okumaya kaldığım yerden devam edeceğim...