"Kronik stresin en kötü yanı insanların ona alışmasıdır. İnsanlar akut stresi yeni bir şey olduğundan hemen fark ederler; kronik stresi ise eski, tanıdık ve bazen de neredeyse kabul edilebilir bulduklarından ihmal ederler."
Bu cümle hayatımda duyduğum en mantıklı cümle,
"Kaybetmekten korktuklarınızı korkarak kaybediyorsunuz."
Ve evet arkadaşlar ben yine birisini kaybetmekten deliler gibi korktum. Evet tahmin ettiğiniz gibi yine kaybettim :)